Alla inlägg den 15 december 2009

Av Pierre Andersson - 15 december 2009 20:52

 

Ovanstående bild kunde gott ha varit tagen utanför stallet. Men det är den inte. Förövrigt är den lånad ifrån Google.


Idag har det fullkomligt VRÄÄÄÄÄKT ner Snö i Stockholm. Jag lyssnar varje morgon, 06-10 på MixMegapol. Där dom har nyheter o väder, varje hel och halvtimme. Vid dessa tillfällen har dom även Trafiknyheter. Där dom berättar hur Stockholmstrafiken ser ut. TOTALKAOS imorse. Stockholmare kan inte köra bil tydligen.


OJ FAN!!! DET ÄR JU SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ UTE!!!! VAd GÖR VI NU??


Nästan alla infarter innehöll enorma köer. Det är ju alltid köer i Stockholm, varje morgon o varje eftermiddag. Men idag dårå va det nått extremt.


Jag kan garantera att 80% av alla som körde till jobbet imorse hade Sommardäck på. Om jag inte är helt ute o cyklar så säger lagen att man måste ha Vinterdäck på senast den 1e december. Dock så får man inte ha dubbdäck i Stockholm. Iallafall på Hornsgatan. Som är det mest trafikerade gatan.



NU ska jag ut o ge hästarna kvällsmat!



Over And Out !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vann rätt kille Idol 2009?
 JA!!!
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards